Pasul 1: Adăugarea produselor în coșul virtual de cumpărături

Procedura de cumpărare a produselor de pe site-ul elogic.ro începe cu adăugarea produselor în coșul virtual de cumpărături, având atenție la alegerea corespunzătoare a atributelor produselor (dimensiune, culoare, format etc.), conform necesității dumneavoastră.

Atenție! Anumite produse au atribute care pot modifica prețul produsului în funcție de elementul ales. De exemplu un produs în format A4 are preț diferit față de un produs în format A5.

Pasul 2: Finalizarea comenzii

După adăugarea produselor, în cantitățile dorite, în coșul virtual de cumpărături, se accesează pagina Coșului de cumpărături și, după verificarea atentă a produselor comandate, se apasă pe butonul Finalizare.

În pagina de finalizare aveți posibilitatea să introduceți toate datele de facturare, livrare și de contact, necesare pentru a putea livra produsele către dumneavoastră.

Se va alege modalitatea de livrare (dacă este cazul) și modalitatea de plată, după care este necesar să bifați căsuța de acceptare a Termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului. Trebuie să țineți cont de faptul că datele dumneavoastră cu caracter personal colectate prin site-ul elogic.ro sunt necesare pentru a vă putea livra produsele comandate. Vă sugerăm să citiți cu atenție paginile din secțiunea Informații (Termeni și condiții, Politică de confidențialitate și Politică de utilizare Cookie-uri).

În funcție de modalitatea de plată,

  • dacă modalitatea de plată aleasă în procesul de finalizată este Plata la destinație către curierul UrgentCargus, atunci la apăsarea butonului Finalizează comanda dumneavoastră va fi transmisă către noi;
  • dacă alegeți să plătiți online utilizând un card bancar, atunci la apăsarea butonului Finalizează comanda veți fi redirecționat către pagina procesatorului de plăți online MobilPay unde veți introduce datele necesare realizării plății online. În funcție de rezoluția returnată de procesatorul MobilPay veți fi redirecționat către pagina de confirmare/eșuare a comenzii dumneavoastră.

În cazul în care întâmpinați probleme privind plata online cu cardul bancar, nu ezitați să ne contactați pentru ajutor la adresa de e-mail office@elogic.ro sau utilizând formularul de contact, furnizând toate detaliile comenzii pentru a putea rezolva cu operativitate eventualele probleme.

Pasul 3: Livrarea produselor

După recepționarea comenzii dumneavoastră, dacă alegeți metoda de plată Plata ramburs la curier UrgentCargus, vă vom contacta pentru confirmarea comenzii. În cazul comenzilor plătite online cu cardul acest pas nu mai este necesar.

După confirmarea comenzii, respectiv a plății, vă vom transmite produsele comandate prin curierul UrgentCargus, cel târziu în 3 zile lucrătoare de la data comenzii.

Costul pentru transport este calculat automat, pe baza produselor comandate și a distanței față de dumneavoastră. Urmăriți costul pentru transport afișat în rezumatul coșului sau în pasul anterior, Finalizarea comenzii, după introducerea cel puțin a județului și localității de destinație.

Atenție! În sumarul coșului de cumpărături, pentru calcularea automată a prețului de transport, în câmpul Localitate introduceți denumirea fără semne diacritice. De asemenea, în pasul 2, Finalizarea comenzii, după alegerea județului așteptați preselectarea localităților aparținătoare județului respectiv și apoi selectați localitatea de destinație.